Guidelines for the formation of the value proposition of inbound medical tourism: the case of Lithuania

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Guidelines for the formation of the value proposition of inbound medical tourism: the case of Lithuania
Alternative Title:
Atvykstamojo medicinos turizmo vertės pasiūlymo formavimo gairės: Lietuvos atvejis
In the Journal:
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai [Management of Organizations: Systematic Research], 2023, Nr. 90, p. 67-85
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTSiekiant į Lietuvą pritraukti daugiau medicinos turistų bei jiems pasiūlyti daugiau vertės, būtina atnaujinti 2012 m. pateiktą medicinos turizmo vertės pasiūlymą. Todėl šio tyrimo tikslas – identifikavus galimus at vykstamojo medicinos turizmo vertės elementus, pateikti medicinos turizmo vertės pasiūlymo formavimo gaires Lietuvai. Aprašomi tyrimo metu gauti antrinių duomenų analizės, į Lietuvą atvykusių medicinos turistų grįžtamojo ryšio analizės ir struktūruoto interviu su medicinos turizmo ekspertais rezultatai. Jais remiantis, straipsnyje pateikiama įžvalgų, kaip galėtų būti prasminga atnaujinti Lietuvos atvykstamojo medicinos turizmo vertės pasiūlymą, pabrėžiama svarba atnaujinti šio turizmo tikslinės auditorijos prioritetą. Raktiniai žodžiai: atvykstamasis medicinos turizmas, atvykstamojo medicinos turizmo paslaugos, vertės elementai, vertės pasiūlymas.

ENIn order to attract more medical tourists to Lithuania and to provide them with more value, it is necessary to update the current medical tourism value proposition presented in 2012. Thus, the aim of the study is to identify potential elements of the value of inbound medical tourism and to provide guidelines for the development of the value proposition for medical tourism in Lithuania. The research presents the results of secondary data analysis, the results of content analysis of thes medical tourist’s feedback, and the results of semi-structured interviews with medical tourism experts. Based on the results, the article provides insights what changes could be meaningful in renewing the value proposition of inbound medical tourism in Lithuania, highlighting the importance of renewing the priority of target audience. Keywords: inbound medical tourism, inbound medical tourism services, value elements, value proposition.

DOI:
10.2478/mosr-2023-0013
ISSN:
1392-1142; 2335-8750
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/107864
Updated:
2025-02-21 14:32:15
Metrics:
Views: 24    Downloads: 1
Export: