Paklausos formavimo ypatumai prekės gyvavimo ciklo stadijose : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Paklausos formavimo ypatumai prekės gyvavimo ciklo stadijose: disertacija
Alternative Title:
Peculiarities of Demand Formation During Stages of Product Lifecycle
Publication Data:
Kaunas, 2002.
Pages:
136, [57] lap
Notes:
Dr. disert. (socialiniai m.) - Kauno technologijos universitetas, 2002. Bibliografija.
Summary / Abstract:

LTDisertacijos mokslinė problema - šiuolaikinės ekonomikos sąlygomis, prekės gyvavimo ciklo koncepcija įgyja vis didesnę svarbą sudarant įmonės strategiją. Akademinėje visuomenėje nagrinėjami paklausos formavimo ypatumai prekės gyvavimo cikle ir tiriama, kaip efektyviau valdyti paklausą veikiančius veiksnius prekės gyvavimo cikle. Darbe siekiama ištirti paklausos formavimo ypatumus prekės gyvavimo ciklo stadijose, pasiūlyti, kaip efektyviau valdyti pagrindinius paklausą veikiančius veiksnius prekės gyvavimo ciklo stadijose. Atlikęs mokslinės literatūros analizę, disertacijos autoriaus teigia, kad autorių darbuose, nagrinėjančioje veiksnius, darančius įtaką paklausai prekės gyvavimo cikle, nėra aiškiai atskirtas ir palygintas šių veiksnių poveikis naujų prekių ir prekių pasekėjų paklausai prekės gyvavimo ciklo stadijose. Mokslinių tyrimų objektas - paklausos formavimo veiksniai ir jų poveikis paklausai skirtingose prekės gyvavimo ciklo stadijose. Mokslinio darbo tikslas – parengti paklausos formavimo ypatumų prekės gyvavimo ciklo stadijose modelį, akcentuojant naujų prekių ir prekių pasekėjų bruožus, kuris įgalintų efektyviau valdyti pagrindinius paklausą veikiančius veiksnius prekės gyvavimo cikle.

ENThe topic of the doctoral thesis – an ever growing significance of the concept of product lifecycle in corporate strategies within the context of modern economy. The academic circle analyses peculiarities of demand formation during a product lifecycle focussing on more effective application of the driving forces affecting demand formation during product lifecycle. Having analysed scholarly papers, the author of the doctoral thesis claims that scholarly works do not clearly distinguish or compare the impact of the driving forces affecting demand formation during product lifecycle on new or follow-up goods during stages of product lifecycle. The object of scholarly research – driving forces of demand formation and their impact on demand during various stages of product lifecycle. The aim of the research – elaborate a model of peculiarities of demand formation during stages of product lifecycle focussing on characteristics of new and follow-up goods that would enable a more effective managements of basic driving forces of demand formation during product lifecycle.

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/10627
Updated:
2022-02-07 20:08:20
Metrics:
Views: 25
Export: