Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais
Alternative Title:
Organization image formation with advertising solutions
Summary / Abstract:

LTAktualumas. Kiekvienais metais tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje atsiranda vis daugiau įvairių naujų įmonių, organizacijų ir prekinių ženklų, kuriems norint išsiskirti rinkoje jau nebeužtenka tik geros pozicionavimo strategijos. Įvaizdžio kūrimas ar jau esamo įvaizdžio formavimas tampa vienu svarbiausių marketingo tikslų, siekiant įgyti naujų klientų pripažinimą ir didinant jau esamų vartotojų lojalumą. Įvaizdžio formavimą būtų galima pavadinti nuoseklia, struktūruota, nuolatos planingai vykdoma veikla, kuri reikalauja ne tik materialių resursų, bet ir idėjų, kurios padėtų suformuoti įvaizdžio formavimo modelį. Teigiamas organizacijos įvaizdis padeda pritraukti daugiau klientų, o verslo partneriai noriau bendrauja su palankų įvaizdį turinčiomis kompanijomis. Anksčiau aktyviai naudotas įvaizdžio kūrimo ar keitimo priemones, tokias kaip pardavimų skatinimas, viešieji ryšiai ir parama, vis dažniau sklandžiai papildo reklamos sprendimai. Pirmąjį organizacijos įvaizdžio formavimo modelį S. Kennedy sukūrė dar 1977 m., o nuo to laiko, pasaulio mokslinėje literatūroje, įvaizdžio formavimo ir palaikymo modeliai tapo populiaria ir daugybės mokslininkų tiriama tema. Nors organizacijų įvaizdžio formavimo aspektai per pastaruosius dešimtmečius yra ne kartą tirti tiek Lietuvos, tiek pasaulio mokslininkų, tema išlieka aktuali, nes yra orientuota į platų įvairių priemonių panaudojimą įvaizdžio formavimo procese, tarp jų ir reklamos sprendimų. Tema išlieka aktuali dar ir dėl to, kad išskirti teoriniai būdai įvaizdžio formavimui, gali būti pritaikomi labai įvairioms, skirtingų sričių organizacijoms ar įmonėms. Darbo tyrimo problema – kaip reklamos sprendimais formuoti organizacijos įvaizdį.Darbo tyrimo problema – kaip reklamos sprendimais formuoti organizacijos įvaizdį. Tyrimo objektas – reklamos sprendimai įvaizdžiui formuoti. Tyrimo tikslas – išnagrinėjus mokslinę literatūrą ir atlikus empirinį tyrimą, pateikti pasiūlymus organizacijos įvaizdžio formavimui reklamos sprendimais. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, kokybinė turinio analizė, pusiau struktūruotas ekspertinis interviu ir fokusuota grupinė diskusija. [Iš Įvado]

ENThe problem of work – how to form the image of the organization with advertising solutions. The aim of work – after reviewing the scientific literature and conducting empirical research, to submit proposals for the formation of the organization’s image through advertising solutions. The theoretical part of the work analyzes the scientific literature related to the concept of advertising solutions and image formation models, as well as presents the most effective advertising solutions for image formation. In the analytical part of the work, the model of advertising solutions for image formation is empirically tested on the example of the telecommunications company "BITĖ Lietuva", determining effective advertising solutions for the formation of the organization’s image. Qualitative content analysis, expert interviews and focused group discussion were used to achieve the set goal. The content analysis helped to identify the image formation strategies most often used by "BITĖ Lietuva". The expert interview helped to find out the most effective advertising solutions for shaping the image of the organization. The focused group discussion helped to evaluate the advertising solutions used by "BITĖ Lietuva" in order to form the image of the organization. In the project part the results of the analytical part of the work are summarized and based on them practical suggestions for solving "BITĖ Lietuva" problem areas and general proposals for other organizations for which image formation with the help of advertising solutions is relevant are presented. Keywords: advertising, image, formation, organization, solutions.

DOI:
10.7220/2538-6778.2021.24
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Related Publications:
Televizijos reklamų teksto, vaizdo, garso sąveika ir jos simbolika. Acta humanitarica universitatis Saulensis. 2016, t. 23, p. 120-133.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103130
Updated:
2023-12-06 14:44:26
Metrics:
Views: 120    Downloads: 22
Export: