Marketingo komunikacijos planavimo remiantis didžiaisiais duomenimis algoritmas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Marketingo komunikacijos planavimo remiantis didžiaisiais duomenimis algoritmas
Alternative Title:
Creating a marketing communication plan using big data algorithm
Keywords:
LT
Rinka. Rinkodara / Market. Marketing; Komunikacija / Communication; Ekonominė analizė. Prognozavimas / Economic analysis. Forecasting.
Summary / Abstract:

LTSkaitmenizuotame amžiuje, kaip šis, yra be galo daug įvairių duomenų. Panašu, kad pasauliui žengiant į priekį, informacinės technologijos vystysis ir toliau, tad duomenų atsiras vis daugiau. Turbūt sunku suvokti kiek tų duomenų iš tikrųjų egzistuoja šiai dienai – ne veltui pastaruoju metu yra vis dažniau naudojamas naujas terminas "didieji duomenys". Kiekvienai organizacijai, vykdančiai veiklą tokioje aplinkoje nepasinaudoti tokiomis galimybėmis būtų žingsnio žengimas atgal bei konkurencinio pranašumo netekimas. Dėl šios priežasties ir marketingo srityje duomenys turėtų būti išnaudojami kuo plačiau. Kita vertus, atsiranda problema organizacijoms – kaip suplanuoti marketingo komunikaciją remiantis didžiaisiais duomenimis? Tyrimo objektas: marketingo komunikacijų planavimas remiantis didžiaisiais duomenimis. Tikslas – sukurti marketingo komunikacijos planavimo remiantis didžiaisiais duomenimis algoritmą. Šiam tikslui įgyvendinti, yra keliami tokie uždaviniai: 1. Apžvelgti mokslinę literatūrą; 2. Išanalizuoti realios organizacijos situaciją; 3. Pateikti marketingo komunikacijų remiantis didžiaisiais duomenimis algoritmą. [Iš Įvado]

ENMarketing communication plan can be put together in a lot of different ways, however there are challenges that face organisations while doing so – there are many sources of insights around consumer behaviour and the data can be misleading. In order to solve this issue, organisations can take advantage of big data solutions. By applying a big data algorithm, organisations can gather data from their internal databases and external sources to put together a real data-based insight on consumer behaviour. This paper analyses the algorithm steps in depth by analysing internal coffee manufacturer / coffee shop data and external data from "Facebook" and "Instagram". In total 6 steps were identified – 1. Define target customer; 2. Identify communicational problem; 3. Identify internal and external data sources; 4. Gather the data and perform analysis; 5. Based on results, identify consumer behaviour; 6. Apply the identified consumer behaviour insights to the marketing communication plan. Organisations guided by these steps can get better understanding of their target customer and create more targeted marketing campaigns. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2020.23
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103070
Updated:
2023-12-06 15:24:49
Metrics:
Views: 9    Downloads: 1
Export: