LTKas yra populiari erdvė? Aikštė, Akropolis, Europa, televizijos Džiunglės? Šiame tekste analizuojama populiari erdvė yra ne tiek fizinė vieta, kiek masinės komunikacijos zonos, kuriose produkuojami įvaizdžiai ir gyvenimo būdo receptai. Kokią reikšmę masinei įvaizdžių gamybai turi tikras ir netikras kreivumas? Paprastai analizuojami vyraujantys masinės kultūros įvaizdžiai - tiesūs, teisingi ir normalūs, o kreivi įvaizdžiai tėra tik vaizdo iškraipymas, nukrypimas nuo normos, kurių marginali pozicija tik dar labiau sustiprina dominuojančią vaizdinių sistemą. Tačiau vyraujančiai patriarchalinei ideologijai visai priimtinas tariamas kreivumas - švelnūs tradicinės lyčių tvarkos kryptelėjimai kaip dailus paviršiaus dekoravimo būdas. Pavyzdžiui, mados pasaulis pasisavina androginišką tipažą ir kuria „naująjį vyrą", suteikdamas jam anksčiau tik gėjų kultūrai būdingus bruožus. Tačiau toks dekoratyvus kreivumas nėra šio straipsnio objektas. Čia kalbėsime apie kreivų įvaizdžių naudojimą trijose popkultūros zonose: realybės šou, rusų popgrupės Tatu pasirodymuose ir Madonnos muzikiniuose performansuose. Tačiau pirmiausia išsiaiškinkime, ką šio straipsnio kontekste reiškia žodžiai kreivas ir kreivumas [p. 115].
ENWhat is popular space? A square. Akropolis and Europa (shopping centres), a television reality-show The Jungle? Popular space explored in this text is not so much a physical place as zones of mass communication where images and life-style recipes are being produced. What significance does the true and sham queemess have to the mass production of images? Usually the dominating images of mass culture are discussed: straight, righteous and normal; queer images are just misrepresentations, deviations from the norm; their marginal position only consolidates the dominant system of images even more. Ostensible 'queemess' is quite acceptable to the prevailing patriarchal ideology - as gentle deviations from the traditional order of the sexes are a beautiful way to decorate the surface. For instance, the world of fashion appropriates the androgynous type and creates the 'new man' by ascribing to him features previously characteristic of gay culture. Such a decorative queemess is not the subject of this paper. Here we shall speak about the usage of queer images in three zones of pop culture: reality-shows, performances of the Russian pop group TATU and Madonna's musical performances. First of all, we have to find out what the words 'queer' and 'queemess' mean in the context of this paper.