Chorų komunikacija su auditorija socialinėje žiniasklaidoj. I dalis, 'Facebooko' vaizdo žinučių reikšmė(s)

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Chorų komunikacija su auditorija socialinėje žiniasklaidoj. I dalis, 'Facebooko' vaizdo žinučių reikšmė(s)
Alternative Title:
Choir communication with the audience in social media. Part I, The meaning(s) of visual messages on 'Facebook'
In the Journal:
Ars et praxis. 2021, 9, p. 104-116
Keywords:
LT
Muzika / Music; Komunikacija / Communication; Internetas / Internet; Kultūra / Culture.
Summary / Abstract:

LTSkaitmeninių nuotraukų, vaizdo įrašų ar skaidrių demonstravimas socialiniuose tinkluose – tai jau kuris laikas nebe nauji įrankiai, pasitelkiami valdant įvairius verslo procesus, kuriantis bendruomenėms, gerinant vidinę organizacijų komunikaciją ar stiprinant ryšį su auditorija. didėjant socialinės žiniasklaidos informacinės sklaidos srautams, kultūros pasaulyje istorijas vis dažniau imta pasakoti gausiai pasitelkiant vaizdinius artefaktus, kas leidžia lengviau atkreipti dėmesį į norimą perteikti informaciją ir turinį. Šių dienų Lietuvos chorai, kaip ir kiti atlikėjai ar jų kolektyvai, imasi akį traukiančių vaizdų, norėdami sudominti auditoriją: inspiruoti ją perskaityti žinutę, nusipirkti bilietą ir ateiti į koncertą, pasidomėti kolektyvo istorija, choro dainininkų veidais, atrasti naujoves ar sekti mėgstamų atlikėjų naujienas socialiniuose tinkluose. Facebookas – vienas tokių tinklų, padedančių Lietuvos kolektyvams kurti savo įvaizdį, komunikuoti su auditorija ir skleisti savo žinomumą. šį straipsnį sudaro dvi dalys, kuriose nagrinėjama socialinė žiniasklaida ir konkretūs Lietuvos chorų komunikacijos Facebooke pavyzdžiai. Pirmos dalies tikslas – apžvelgti egzistuojančius vizualinės muzikų komunikacijos tyrimus ir meno kolektyvų (chorų) veikimo socialinėje žiniasklaidoje būdus. antroje dalyje, pasitelkiant konkrečius atvejus, bus analizuojama, kaip Lietuvos chorai naudojasi vaizdo žinutėmis socialiniame tinkle Facebook. Reikšminiai žodžiai: choras, komunikacija, socialinė žiniasklaida, vaizdas. [Iš leidinio]

ENThe article “choir communication with the audience in Social media” consists of two parts. The first of them published here, “The meaning(s) of Visual messages on Facebook”, tackles the issues related to choirs addressing their potential audiences via the means of social media. The purpose of this first part is an overview of the existing theories and analysis of social media and communication as related to the activities of music performers and their ensembles. The upcoming second part shall present the selected case studies of visual messages used on the social network Facebook and their significance to Lithuanian choirs. in this article, promotional visual messages and their relationship with the audience are seen as cultural objects and explored in the context of social media and two­way communication. The choir is treated here as an organization that uses modern social media tools and presents various images through them, such as videos, posters, or photos with or without inscriptions for self­promotion. The most important and most frequently used platform for such activities is Facebook, the most popular social network among Lithuanian performers and ensembles. The aim of the present research is to provide an analysis of social media tools, more specifically, the influence of the images used on the Facebook platform with the aim of choir self­promotion. The hypothesis was raised that Facebook is a network that helps Lithuanian choirs to create and maintain their image, communicate with the audience and disseminate awareness. Keywords: choir, communication, social media, Facebook, image. [From the publication]

ISSN:
2351-4744
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/101450
Updated:
2023-06-09 15:17:30
Metrics:
Views: 11    Downloads: 2
Export: